Preskoči na vsebino
JAK RS
JR1–VKP–2025–2027 JR10–ŠTIPENDIJE–2024 JR9–DŠ–PREVAJALCI–2024 JR3–KNJIGA–2024–2025 JR8–RSK OŠ in SŠ–2024

Ni igre brez drame

Nacionalno knjižno kampanjo Ni igre brez drame smo zasnovali Javna agencija za knjigo Republike Slovenije in organizatorji prvenstva EuroBasket 2013 v sodelovanju z založniki (Društvom slovenskih založnikov), knjigotržci (Društvom slovenskih knjigotržcev) in Košarkarsko zvezo Slovenije.

Najpomembnejši učinki kampanje:

  1. Na razpisu je bila izbrana pravljica za najmlajše o Lipku, maskoti prvenstva. Pravljica Lipko in KošoRok Primoža Suhodolčana z ilustracijami Gorazda Vahna je izšla pri založbi DZS. Slikanica je izšla tudi v angleščini z naslovom Lipko and BasketBilly.
  2. Ljubitelji knjig in košarke so lahko z vstopnico za EuroBasket 2013 v knjigarnah, ki so sodelovale v akciji, katero koli izbrano knjigo kupili evro ceneje.
  3. Z nacionalno knjižno kampanjo Ni igre brez drame je največji športni dogodek v zgodovini samostojne Slovenije dobil še kulturno noto, saj so se med prvenstvom, pred njim in po njem v knjigarnah ter na drugih zanimivih lokacijah po Sloveniji vrstili različni dogodki, povezani s košarko in knjigo.

S kampanjo smo želeli povezati kulturo in šport, izkoristiti veliko pozornost javnosti, ki je bila leta 2013 usmerjena v evropsko košarkarsko prvenstvo v Sloveniji, ter s tem športnemu dogodku dodati družbeno odgovorno kulturno noto in spodbuditi večji pomen knjige v slovenski družbi.