Ni igre brez drame
Nacionalno knjižno kampanjo Ni igre brez drame smo zasnovali Javna agencija za knjigo Republike Slovenije in organizatorji prvenstva EuroBasket 2013 v sodelovanju z založniki (Društvom slovenskih založnikov), knjigotržci (Društvom slovenskih knjigotržcev) in Košarkarsko zvezo Slovenije.
Najpomembnejši učinki kampanje:
- Na razpisu je bila izbrana pravljica za najmlajše o Lipku, maskoti prvenstva. Pravljica Lipko in KošoRok Primoža Suhodolčana z ilustracijami Gorazda Vahna je izšla pri založbi DZS. Slikanica je izšla tudi v angleščini z naslovom Lipko and BasketBilly.
- Ljubitelji knjig in košarke so lahko z vstopnico za EuroBasket 2013 v knjigarnah, ki so sodelovale v akciji, katero koli izbrano knjigo kupili evro ceneje.
- Z nacionalno knjižno kampanjo Ni igre brez drame je največji športni dogodek v zgodovini samostojne Slovenije dobil še kulturno noto, saj so se med prvenstvom, pred njim in po njem v knjigarnah ter na drugih zanimivih lokacijah po Sloveniji vrstili različni dogodki, povezani s košarko in knjigo.
S kampanjo smo želeli povezati kulturo in šport, izkoristiti veliko pozornost javnosti, ki je bila leta 2013 usmerjena v evropsko košarkarsko prvenstvo v Sloveniji, ter s tem športnemu dogodku dodati družbeno odgovorno kulturno noto in spodbuditi večji pomen knjige v slovenski družbi.