Preskoči na vsebino
JAK RS
JP1-MOBILNOST-2025 JR2–ISS–2025 JR1–VKP–2025–2027 JR10–ŠTIPENDIJE–2024 JR9–DŠ–PREVAJALCI–2024

Ni igre brez drame

Nacionalno knjižno kampanjo Ni igre brez drame smo zasnovali Javna agencija za knjigo Republike Slovenije in organizatorji prvenstva EuroBasket 2013 v sodelovanju z založniki (Društvom slovenskih založnikov), knjigotržci (Društvom slovenskih knjigotržcev) in Košarkarsko zvezo Slovenije.

Najpomembnejši učinki kampanje:

  1. Na razpisu je bila izbrana pravljica za najmlajše o Lipku, maskoti prvenstva. Pravljica Lipko in KošoRok Primoža Suhodolčana z ilustracijami Gorazda Vahna je izšla pri založbi DZS. Slikanica je izšla tudi v angleščini z naslovom Lipko and BasketBilly.
  2. Ljubitelji knjig in košarke so lahko z vstopnico za EuroBasket 2013 v knjigarnah, ki so sodelovale v akciji, katero koli izbrano knjigo kupili evro ceneje.
  3. Z nacionalno knjižno kampanjo Ni igre brez drame je največji športni dogodek v zgodovini samostojne Slovenije dobil še kulturno noto, saj so se med prvenstvom, pred njim in po njem v knjigarnah ter na drugih zanimivih lokacijah po Sloveniji vrstili različni dogodki, povezani s košarko in knjigo.

S kampanjo smo želeli povezati kulturo in šport, izkoristiti veliko pozornost javnosti, ki je bila leta 2013 usmerjena v evropsko košarkarsko prvenstvo v Sloveniji, ter s tem športnemu dogodku dodati družbeno odgovorno kulturno noto in spodbuditi večji pomen knjige v slovenski družbi.

Medijske odzive si oglejte tu