Retrospektiva slovenskega filma: Barva spomina; Poljubi mehka me radirka; Circus Fantasticus
Barva spomina
Jože Babič, Giorgio Sestan, Slovenija (Jugoslavija), 1967, DCP (posneto na 35 mm), barvni, 13', ap
Slikarski in grafični opus slovenskega umetnika Lojzeta Spacala (1907–2000). Poskus vdora v človečnost, sintezo in ritem njegovega likovnega dela.
Poljubi mehka me radirka
Zvonko Čoh, Slovenija (Jugoslavija), 1984, DCP (posneto na 35 mm), čb, 6', brez dialogov
Nova kombinacija figurativne risbe, postavljene v klasičen likovni prostor, in nadrealističnih vsebin, ki nastanejo s pomočjo metafor in asociacij. Klasične junake animiranih filmov zamenjajo različni gibi konstruiranih in oživljenih figur.
Circus Fantasticus
Janez Burger, Slovenija/Finska/Irska/Švedska, 2010, 35 mm, 2.35, barvni, 77', brez dialogov
Moški ostane sam z otrokoma v napol porušeni hiši sredi osamljene planjave. Ženo mu je ravnokar ubila granata v vojaškem spopadu. Pričakuje nov napad. Namesto tega se pri hiši ustavi potujoča karavana cirkusa Fantasticus. S sabo pripeljejo umirajočega šefa cirkusa. Ali se lahko v pokrajini vojne in smrti zgodi tudi nekaj lepega? Se lahko življenje premakne naprej? Je mogoče spoznanje, da smrt ne obstaja? Burgerjev tretji celovečerec govori o vojni skozi sijajen preplet podobe in zvoka ter povsem brez besed.