Knjigajmo migajmo
Bralne navade slovenskih šolarjev, zlasti dijakov, so se po izsledkih študije PISA (mednarodne raziskave o bralni, matematični in naravoslovni pismenosti) iz leta v leto slabšale. Zato smo na Javni agenciji za knjigo RS med letoma 2010 in 2014 pripravili nacionalno kampanjo za promocijo branja Knjigajmo migajmo. Z njo smo želeli dijakom pokazati, da je branje v prostem času lahko enako privlačno kot gledanje televizije ali spletno klepetanje.
V okviru kampanje so slovenske znane osebnosti z zgledom in posebnimi aktivnostmi mlade spodbujale k branju. Na srednjih šolah, v knjižnicah, knjigarnah in drugih prostorih so pomagale pri ustanavljanju bralnih klubov. Ti klubi so dijakom pod mentorstvom profesorjev ali knjižničarjev omogočali srečevanje, branje izbranih knjig, pogovore o prebranem ter krepitev kritične presoje in jezikovnih spretnosti.
Več informacij o kampanji najdete na naslednjih povezavah: